جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در مشهد به کار خود پایان داد | استقبال کم مشهدی‌ها از فیلم‌های تکراری

  • کد خبر: ۱۷۴۱۳۳
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در مشهد به کار خود پایان داد | استقبال کم مشهدی‌ها از فیلم‌های تکراری
جشنواره بین المللی فیلم حوا امشب همزمان با تهران، در دیگر استان‌ها از جمله خراسان رضوی، به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جشنواره فیلم حوا با محوریت موضوع زن و با رویکرد حمایت از خانواده، به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد همزمان با تهران در چندین استان کشور از جمله خراسان رضوی از ۲۰ تیرماه آغاز شد.

این جشنواره  امشب، ۲۳ تیر، در حالی در مشهد به کار خود پایان داد که استقبال مورد انتظار از آن نشد.

سرپرست گروه امور سینمایی و سمعی و بصری ارشاد خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم حوا در مشهد با محوریت موضوع زن و با رویکرد حمایت از خانواده، اظهار کرد: در طول برگزاری این جشنواره در سینما مهر کوهسنگی فیلم‌های داستانی کوتاه، مستند و فیلم‌های بلند سینمایی اکران شد که متاسفانه تمامی فیلم‌ها تکراری و در جشنواره‌های قبلی اکران شده بودند. البته فیلم‌های داستانی کوتاه برای کودکان جدیدتر بود که بیشترین استقبال‌ هم به این سمت سوق داشت.

به گفته  سوسن محمدزاده، از فیلم های مستند استقبال چندانی نشد که به گفته وی یکی از علت‌های عدم استقبال گرمای ۴٠ درجه در روزهای اول برگزاری بود.
 وی ادامه داد: البته تکراری بودن فیلم‌ها بر این علت افزود. همچنین اطلاع رسانی مناسبی درباره این رویداد صورت نگرفته است.

محمدزاده ادامه داد: از دیگر علت‌هایی که باعث شد که استقبال کم شود، همزمانی این جشنواره با هفته حجاب و عفاف بود که باعث شد توجه مسئولان و ارگان‌ها به سمت برگزاری نمایشگاه خانواده و برنامه‌های دیگر معطوف شود. به هر حال این جشنواره برای نخستین بار در مشهد برگزار شد که ممکن است کم و کاستی های وجود داشته باشد اما تلاش خواهیم کرد در سال‌های آینده تغییر در روند برگزاری و برنامه های این جشنواره داشته باشیم.

گفتنی است امشب، ۲۳ تیر،  اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم حوا در تهران برگزار و برترین ها انتخاب می‌شوند و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

در طول برگزاری این جشنواره در مشهد، بخش اعظم آثار رسیده به جشنواره، از جمله ۱۵ فیلم داستانی کوتاه، ۱۰ اثر مستند و ۶ فیلم بلند سینمایی در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی به نمایش درآمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->